Det är trevligt att vara här!

Tack för insläppet

Helt appropå kan jag meddela att dagens planerade uppsättning av en nod i Varberg sket sig kungligt, eftersom den inte fungerade … jaja, så är det :slight_smile:

2 gillningar

“Works on my machine”? :smiley:

2 gillningar

Välkommen!

Och rackarns du! Vad hände med noden?

Jag skickade hustrun med den dit, hon skulle gå på en konsert med Solala med dottern … och den tänder helt enkelt inte upp alls … mycket konstigt

Jag bad henne ta hit den igen, så får jag åka upp till Varberg nästa helg istället

Fattar! Hoppas det löser sig smidigt nästa gång!

1 gillning

Bonus ju, träffa familjen och bygga mesh :slight_smile:

Exakt, o dottern för först besök av plastmamma, o veckan efter av nööördpappa :slight_smile:

Hoppas denna dotter som nämndes rekryteras till meshvärlden! :smiley:

När mina barn föddes önskade jag mig sådana som var som jag, nördiga o intresserade av allt

Så blev det absolut inte

2 gillningar