Tack för insläppet
Helt appropå kan jag meddela att dagens planerade uppsättning av en nod i Varberg sket sig kungligt, eftersom den inte fungerade … jaja, så är det ![]()
Tack för insläppet
Helt appropå kan jag meddela att dagens planerade uppsättning av en nod i Varberg sket sig kungligt, eftersom den inte fungerade … jaja, så är det ![]()
“Works on my machine”? ![]()
Välkommen!
Och rackarns du! Vad hände med noden?
Jag skickade hustrun med den dit, hon skulle gå på en konsert med Solala med dottern … och den tänder helt enkelt inte upp alls … mycket konstigt
Jag bad henne ta hit den igen, så får jag åka upp till Varberg nästa helg istället
Fattar! Hoppas det löser sig smidigt nästa gång!
Bonus ju, träffa familjen och bygga mesh ![]()
Exakt, o dottern för först besök av plastmamma, o veckan efter av nööördpappa ![]()
Hoppas denna dotter som nämndes rekryteras till meshvärlden! ![]()
När mina barn föddes önskade jag mig sådana som var som jag, nördiga o intresserade av allt
Så blev det absolut inte